Velkommen! Hva kan vi hjelpe deg med?

Hold oversikt over ditt kundeforhold

For å holde oversikt over ditt kundeforhold anbefaler vi deg å bruke Min Side. Det er den mest effektive kontaktflaten, og du kan selv gjøre de endringer du trenger.

Logg inn her.

Skjermbilde 2023-09-13 kl. 15.28.33

Slik kontakter du oss

Når du tar kontakt med vårt kundeserviceteam på telefon eller e-post, snakker du alltid med en ekte person. Her er ingen chatbots, og vi svarer deg så raskt vi kan på de spørsmål du måtte ha.

Telefon | 21 56 09 80
Email | [email protected]
Returer | Kontakt vårt kundesenter

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Hvor mange porsjonsposer skal jeg ta daglig?

Den anbefalte døgndosen er 1 porsjonspose per dag, og bør ikke overskrides. Les mer om bruk og dosering her.

Hva er forskjellen på grønne og vanlige kaffebønner?

Ved brenning av vanlige kaffebønner forsvinner virkestoffet klorogensyre. Coffee Zero er laget på ferske, ubrente grønne kaffebønner. Når kaffen brennes, blir bønnene brune. Før de brennes er kaffebønnene grønne. Med vår metode tar vi vare på virkestoffene, samtidig som vi har klart å jobbe frem en eksepsjonelt god smak.

Hvor lenge varer en pakke med Coffee Zero?

En pakke inneholder 30 porsjonsposer og varer i en måned ved anbefalt dosering på 1 porsjonspose per dag. Har du individuelle behov kan du kontakte kundeservice for rådgivning.

Kan jeg drikke Coffee Zero på tom mage?

Ja, du kan fint drikke Coffee Zero på tom mage, selv om vi vil anbefale et lett måltid før inntak. Effekten av kaffen vil imidlertid være den samme som ved inntak med måltid. Les mer om bruk og dosering her

Når på dagen bør jeg innta Coffee Zero?

Porsjonsposen(e) bør inntas tidlig på dagen i forbindelse med frokost. Du kan allikevel innta Coffee Zero når du vil på dagen. Inntak rett før leggetid anbefales ikke på grunn av innholdet av koffein.

Kan jeg bruke produktet sammen med medisiner?

Coffee Zero er et naturlig produkt som i utgangspunktet kan brukes sammen med medisiner. Benytter du reseptbelagte medisiner bør du konsultere deg med din fastlege før bruk.

Vi er flere i husstanden som bruker produktet, kan vi få rabatt?

Dersom dere er flere på samme adresse som benytter produktet kan dere kontakte kundeservice og få en familierabatt. Vi anbefaler at en av dere bestiller først, og deretter tar kontakt slik at vi har en oppføring i ordresystemet å forholde oss til.

Forplikter jeg meg til noe når jeg bestiller Coffee Zero?

Nei, vi selger Coffee Zero som et abonnement uten bindingstid. Du får første pakken til halv pris for å prøve produktet, deretter får du levert pakker i henhold til valgt abonnement. Du kan si opp leveringstjenesten når du måtte ønske, men senest 14 dager før utsendelse av neste pakke i tjenesten. Dette er fordi vi sender pakker tidligere slik at de er i postkassen din når du nærmer deg tom. 

Kan jeg drikke Coffee Zero når jeg er gravid eller ammende?

På generell basis anbefaler vi ikke kosttilskudd eller kosmetikk til gravide eller ammende. Dette er på grunn av at kliniske tester ikke utføres på gravide eller ammende personer av etiske hensyn.

Vi anbefaler å rådføre seg med fastlege for å få spesifikt svar i henhold til individuell faktorer.

Jeg skal på ferie og ønsker å hoppe over en eller to forsendelser, hvordan?

Ikke noe problem! Vi kan skreddersy et leveringsopplegg tilpasset akkurat deg! Det eneste du trenger å gjøre er å besøke mynorisma.no eller kontakte kundeservice

Jeg finner ikke svar på mitt spørsmål, hva gjør jeg?


Kontakt oss! Våre kundeservicemedarbeidere er produktspesialister og rådgivere som hjelper deg med alt fra personlig rådgivning til kundeforhold. Kontakt kundeservice i dag for hjelp, vi er her for deg.