Ingen bindingstid!
Rask levering
Gratis frakt
Norsk leverandør

Coffee zeRo

Kundeservice

Kontakt vår kundeservice for personlig oppfølging. Som kunde hos oss får du gratis oppfølging, samt råd og tips for hvordan du bør benytte Coffee Zero.

Under vil du få svar på de oftest stilte spørsmålene om Coffee Zero og bruk av kaffen.

Hvor mange porsjonsposer skal jeg ta daglig?

Den anbefalte døgndosen er 1 porsjonspose per dag, og bør ikke overskrides. Les mer om bruk og dosering her.

Hvor lang tid tar det før jeg merker effekt?

De fleste merker effekt etter 2 uker til 3 måneders bruk grunnet individuelle forutsetninger. Det vil alltid være individuelle faktorer som spiller inn. Noen kunder rapporterer om effekt etter kun 6-7 dagers bruk, mens andre opplever meget god effekt etter 4 måneders bruk. Er du usikker på din status kan du kontakte kundeservice for personlig rådgivning og endring av doseringsbehov og leveringsintervall.

Hva er forskjellen på grønne og vanlige kaffebønner?

Ved brenning av vanlige kaffebønner forsvinner det kraftige virkestoffet klorogensyre. Coffee Zero er laget på ferske, ubrente grønne kaffebønner. Når kaffen brennes, blir bønnene brune. Før de brennes er kaffebønnene grønne. Med vår metode tar vi vare på alle de kraftige virkestoffene, samtidig som vi har klart å jobbe frem en eksepsjonell god smak.

Hvor lenge varer en pakke med Coffee Zero?

En pakke inneholder 30 porsjonsposer og varer i en måned ved anbefalt dosering på 1 porsjonspose per dag. Har du individuelle behov kan du kontakte kundeservice for rådgivning.

Kan jeg drikke Coffee Zero på tom mage?

Ja, du kan fint drikke Coffee Zero på tom mage, selv om vi vil anbefale et lett måltid før inntak. Effekten av kaffen vil imidlertid være den samme som ved inntak med måltid. Les mer om bruk og dosering her

Når på dagen bør jeg innta Coffee Zero?

Porsjonsposen(e) bør inntas tidlig på dagen i forbindelse med frokost. Tidlig inntak kan være med på å effektivisere kroppens forbrenningsevne gjennom dagen samt at det gir deg energi. Du kan allikevel innta Coffee Zero når du vil på dagen. Inntak rett før leggetid anbefales ikke på grunn av innholdet av koffein.

Kan jeg bruke produktet sammen med medisiner?

Coffee Zero er et naturlig produkt som i utgangspunktet kan brukes sammen med medisiner. Er du i midlertidig usikker bør du alltid konsultere deg med din fastlege før bruk om du benytter reseptbelagte medisiner.

Vi er flere i husstanden som bruker produktet, kan vi få rabatt?

Dersom dere er flere på samme adresse som benytter produktet kan dere kontakte kundeservice og få en familierabatt. Vi anbefaler at en av dere bestiller først, og deretter tar kontakt slik at vi har en oppføring i ordresystemet å forholde oss til.

Forplikter jeg meg til noe når jeg bestiller Coffee Zero?

Nei, vi selger Coffee Zero som et abonnement uten bindingstid. Du får første pakken til halv pris for å prøve produktet, deretter får du tilsendt en pakke hver måned til ordinær pris. Du kan si opp leveringstjenesten når du måtte ønske, men senest 14 dager før utsendelse av neste pakke i tjenesten. Dette er fordi vi sender pakker tidligere slik at de er i postkassen din akkurat 1 måned etter den forrige. Vi ønsker ikke at du skal ha opphold i inntaket av Coffee Zero, slik at du opplever maksimal effekt av produktet. Du kan også handle 6 eller 12 pakker uten abonnement til en rabattert pris.

Kan jeg drikke Coffee Zero når jeg er gravid eller ammende?

På generell basis anbefaler vi ikke kosttilskudd eller kosmetikk til gravide eller ammende. Dette er på grunn av at kliniske tester ikke utføres på gravide eller ammende personer av etiske hensyn.

Vi anbefaler å rådføre seg med fastlege for å få spesifikt svar i henhold til individuell faktorer.

Jeg skal på ferie og ønsker å hoppe over en eller to forsendelser, hvordan?

Ikke noe problem! Vi kan skreddersy et leveringsopplegg akkurat deg! Det eneste du trenger å gjøre er å kontakte kundeservice

Jeg finner ikke svar på mitt spørsmål, hva gjør jeg?


Kontakt oss! Våre kundeservicemedarbeidere er produktspesialister og rådgivere som hjelper deg med alt fra personlig rådgivning til kundeforhold. Kontakt kundeservice i dag for hjelp, vi er her for deg.

Vi anbefaler deg å lese veiledningen for bruk og dosering, samt ofte stilte spørsmål dersom du har spørsmål vedrørende bruk av Coffee Zero.

 

I tillegg til råd og veiledning hjelper vi deg med følgende:

  • Skreddersydd levering tilpasset ditt eget bruksmønster
  • Pause av levering ved ferier, flytting eller annet opphold
  • Avslutting av abonnement
  • Adresseendring
  • Returer
  • Betalingsdetaljer og utsettelser

Vi hjelper deg også med de spørsmål du ikke finner svar på ved våre hjemmesider.

 

Kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon til kundeservice for privatpersoner finner du her

nb_NONorwegian
nb_NONorwegian